Hur har det egentligen gått?

Nu var det en liten stund sedan jag bloggade. Det beror som tur är på att det hela har kört på i samma gamla utmärkta hjulspår och därmed har jag inte haft så mycket nytt att rapportera. Kreatinet har jag svarat på långt över förväntan och jag har brutit igenom alla mina tidigare platåer, jag var orolig för att jag skulle bli ”tjock”-svullen av kreatinet men jag ser bara ”större” ut. Allting går enligt planerna, i februari byter vi till 5-split, jag och Daniel är extremt spända på hur det ska gå!

I och med att jag började äta kreatin och serious mass la jag också till mer kolhydrater i kosten generellt, det har jag märkt av när jag tränat. Det tar inte längre stopp på alls samma sätt och jag kan med rätt mindset också pusha mig själv hårdare och vidare. Jag kommer skära ner på kolhydraterna igen inför 12% kroppsfett någon gång i mars eller april, det SKA gå! Så är det bara!

Daniel tog lite bilder senast vi tränade, de kommer här. Nu börjar man äntligen skönja rutorna på magen, lite 🙂 Kul!

Här följer också världens vackraste bild på mig, såhär ser jag tydligen ut när jag är något ansträngd:

Men det börjar se någorlunda ut med ådrorna på armarna nu!

Lämna en kommentar