All is well

Hörni! Jag har inte slutat träna, det är bara det att jag fortsatt på samma spår, MEN! Från och med nästa vecka börjar officiellt femsplitten! Tiderna är bokade och jag kommer skriva ett inlägg om vartenda ett av passen.

Det känns ganska underligt att tänka tillbaka på att jag för bara några månader sedan tränade på ett helkroppsprogram och att mina armar nästan helt saknade definition och volym. Lite har hänt sedan dess!

Tränade med Daniel från TopFitness idag, en sista omgång på tvåsplitten innan vi lär mig hur man vuxentränar. Jag har tidigare i veckan haft riktigt bra pass själv, marklyfte nytt personligt rekord – 80 kg – i måndags och i tisdags testade jag för första gången, och klarade, 15×90 kg knäböj! Som tack för att jag skött mig så bra valde vi idag att köra ett sista riktigt bra pass på det här programmet, höjdpunkt: 6×90 kg marklyft i sista setet! Vi körde också ordentligt med press på mina arma små biceps idag, Daniel tog lite bilder som jag lägger upp!

Vi bestämde också att jag ska köra en till kreatinkur efter denna i samband med femsplitten och köra ett hårdare kostprogram när vi närmar oss sommaren istället, känns riktigt gött!

Här kommer, varsågod, bilder där jag ser ansträngd ut, igen. Börjar bli rätt nöjd med axlarna nu!

Comments
2 Responses to “All is well”
  1. Tove skriver:

    Shit, det händer grejer!! GÖTT!! =)

Lämna en kommentar